زمان تعویض تشک رویال کی میرسد؟
نوشته شده توسط : ali

 

در اینجا 9 نشانه برای تعیین نیاز به تشک جدید وجود دارد:

1) تشک شما بیش از 8 سال سن دارد

سن تشک یکی از اولین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. اکثر مردم به یاد نمی آورند که آخرین تشک خود را چه زمانی خریداری کرده اند. اگر در نگهداری پرونده ها مهارت ندارید ، باید تاریخ خرید را روی برچسب تشک بنویسید. مجله Consumer Reports هر 7 تا 10 سال یکبار تعویض را توصیه می کند. این ممکن است برای بسیاری از افرادی که تشک با 20 سال گارانتی خریداری کرده اند ، شوکه کننده باشد. باید بدانید که گارانتی شامل قسمت های خاصی (فنر) و طرز کار است و راحتی کلی تشک را شامل نمی شود.

2) هنگام بیدار شدن احساس آرامش نمی کنید

اگر شب بخوابید باید با طراوت و استراحت از خواب بیدار شوید. اگر متوجه شدید که در طول روز خسته از خواب بیدار می شوید و احساس خواب آلودگی می کنید (و از دیگر اختلالات خواب مانند آپنه خواب رنج نمی برید) ممکن است به دلیل پرتاب و چرخش زیاد در طول شب باشد. بدن شما در حال کار بیش از حد برای یافتن موقعیت خواب راحت است که وجود ندارد.

3) شما با دردها بیدار می شوید و پشت خود را نگه می دارید

آیا هر روز سفت و خسته از خواب بیدار می شوید؟ اگر چنین است ، به احتمال زیاد به یک تشک جدید نیاز دارید. تشک های قدیمی تمایل دارند به تدریج توانایی ارائه پشتیبانی مناسب را از دست بدهند و هنگامی که منطقه راحتی به هم نزدیک شد با خوابیدن مستقیم روی چشمه ها نقاط فشار را دریافت خواهید کرد. هنگامی که لایه های راحتی فشرده سازی خود را از دست می دهند (اگر شکل خود را نداشته باشند) ، قسمت میانی شما که نمایانگر قسمت سنگین تر بدن شما است ، به داخل تشک فرو می رود.

این می تواند درد قابل توجهی در گردن ، شانه ها و پشت ایجاد کند. همچنین نقاط فشار ناراحت کننده ای خواهید داشت که باعث می شود تمام شب پرتاب و بچرخید. درد صبحگاهی گردن و کمر که در طول روز بهتر می شود نشانه این است که شما به یک تشک جدید احتیاج دارید یا اینکه روی تشکی می خوابید که سفتی اشتباه بدن شما است.

4) مکانهای دیگر احساس راحتی بیشتری می کنند

اگر می بینید که برای خواب به اتاق خواب دیگری می روید یا کاناپه را به رختخواب خود ترجیح می دهید ، این نشانگر نسبتاً خوبی است که باید خرید تشک جدید را در نظر بگیرید. اگر متوجه شدید که هنگام رفتن به تعطیلات ، روی تشک هتل بهتر می خوابید ، همینطور است. تشک شما باید راحت و حمایت کننده باشد. این باید به بدن شما استراحت و مدتی برای استراحت و بهبود کامل بدهد. تلاش برای خوابیدن در شب اغلب نتیجه ناراحتی است. مطالعات نشان می دهد که با تعویض یک تشک قدیمی می توانید کیفیت و کمیت خواب خود را بهبود بخشید.

5) تشک فنری شما جیر جیر می کند

توانایی تشک شما برای ارائه پشتیبانی می تواند تا حد زیادی تحت تأثیر آنچه که از تشک شما پشتیبانی می کند ، قرار گیرد. اگر احساس می کنید که تشک شما در وضعیت نسبتاً خوبی قرار دارد اما چیزی خراب نیست ، پایه تخت خود (فنر جعبه) و قاب روی آن را بررسی کنید. فنرهای جعبه شکسته یا فرسوده می توانند بر راحتی ، تکیه گاه و شکل تشک تأثیر بگذارند. به طور مشابه ، یک قاب ، بدون پشتیبانی مرکز ، ممکن است حتی یک تشک جدید را در مرکز آویزان کند.

 

6) شما یک افتادگی قابل مشاهده و قابل توجه دارید

اگر در مفاصل ، ماهیچه ها یا کمرتان احساس درد می کنید ، تخت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا علائم افتادگی یا برجستگی بدن وجود دارد یا خیر. افتادگی می تواند با تجزیه فنرها و از بین رفتن خاصیت انعطاف پذیری رخ دهد و تأثیرات ناشی از فشرده شدن پلی استر ، فوم و فشرده سازی نمد در مدت زمان کوتاهی رخ می دهد. بر اساس نظرسنجی های انجام شده توسط متخصصان کمردرد ، افتادگی و ظاهر تا عمق 1.5 اینچی با افزایش درد مرتبط است. اگر تشک “روی بالش” شما در این سطح یا بیشتر افتادگی نشان می دهد ، قبل از اینکه گل های جدید خود را برای فصل بکارید یا استخر خود را باز کنید ، یک تشک جدید باید در بالای لیست اولویت های شما قرار گیرد. )

7 (با چوب محکم وارد تشک می شوید

اگر احساس می کنید در حال فرو رفتن در تشک هستید ، حتی زمانی که افتادگی قابل توجهی وجود ندارد ، احتمالاً به دلیل نرم شدن هسته در فوم حافظه یا تشک کامل فوم شما است. یک هسته با قابلیت ارتجاعی بهتر ، مانند کوش طبیعی ، استحکام و شکل خود را بسیار طولانی تر از فوم پلی اورتان معمولی حفظ می کند. هنگامی که تشک شما به این میزان از ساییدگی رسیده است ، می تواند بر نحوه خوابیدن و احساس شما در طول روز تأثیر بسزایی بگذارد.

8) از حساسیت بد گرد و غبار رنج می برید

اگر متوجه شدید که آلرژی در شب بدتر می شود یا اولین چیز در صبح است ، ممکن است نشانگر آن باشد که زمان خرید یک تشک جدید رسیده است. کنه های گرد و غبار یکی از عوامل اصلی ایجاد حساسیت ها هستند و در تشک و تختخواب رشد می کنند. فوم حافظه ، لاتکس و تخت آب بیشترین مقاومت را در برابر کنه های گرد و غبار دارند. آی فوم هوشمند ما از یون های نقره ای ساخته شده است که به طور یکسان از کنه های گرد و غبار و ساس جلوگیری می کند. با این حال ، کنه های گرد و غبار عاشق خواب زمستانی و تکثیر در لایه نمدی پنبه ای هستند که در اکثر تشک های بهاری یافت می شود. استفاده از روکش تشک مقاوم در برابر گرد و غبار و شستشوی مکرر بالش ها و ملافه نیز می تواند به کاهش کنه های گرد و غبار و افزایش طول عمر یک تشک جدید کمک کند.

9) شما تغییر قابل توجهی در وزن خود تجربه کرده ای

افراد اغلب در طول چرخه زندگی تشک اضافه وزن یا کاهش می دهند. این می تواند در صورت جراحی ، تصادف ، بارداری ، رژیم غذایی یا افزایش سن رخ دهد. حتی اگر تشک در وضعیت مناسبی باشد ، اگر وزن شما 5 سال پیش از شما حمایت می کرد یا راحت بودید ، اگر وزن شما به سمت بالا یا پایین تغییر کرده باشد ، دیگر نمی تواند این ترفند را انجام دهد. اگر مشکل سفتی یا فشار است ، می توانید تا زمانی که آمادگی خرید یک تشک جدید را ندارید ، یک روکش تشک بخرید. با این حال ، اگر تشک بسیار نرم باشد یا فاقد پشتیبانی باشد ، یک روکش بسیار کم به وضعیت خواب شما کمک می کند.

حرف پایانی

اگر برای انتخاب یک تشک جدید نکاتی را می خواهید ، باید یک تحلیل خواب مناسب از یک متخصص آسایش و خواب دریافت کنید که می تواند با استفاده از بهترین و طبیعی ترین مواد اولیه راحت ، با قیمت مستقیم عالی کارخانه ، یک تشک سفارشی برای شما بسازد.

با خوابیدن روی اجزای Real Comfort بهترین خواب زندگی خود را داشته باشید!




:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: